Costuri ale Vânzărilor (Cost of Goods Sold)
Reprezintă costurile directe atribuibile producerii bunurilor vândute de o companie. Acestea includ costul materiilor prime și costurile directe de producție. Se pot împărți în costuri
ÎNREGISTREAZĂ-TE la Webinarul “Cum să activezi serviciul “Extras Online” ca să ai o imagine completă, la zi, asupra încasărilor și plăților firmei”.
Reprezintă costurile directe atribuibile producerii bunurilor vândute de o companie. Acestea includ costul materiilor prime și costurile directe de producție. Se pot împărți în costuri
Reprezintă valoarea totală a veniturilor realizate de o întreprindere din vânzarea de bunuri și prestarea de servicii specifice activității sale curente, într-o anumită perioadă de
Reprezintă valoarea totală a aporturilor subscrise și vărsate de către asociați sau acționari la înființarea unei societăți comerciale. Aceste aporturi pot fi în numerar sau
Fonduri de investiții specializate care investesc în companii cu potențial mare de creștere, dar și cu risc ridicat, în schimbul unei participații la capital. Intervin
Procesul de construire și gestionare a imaginii și reputației unei mărci (produs, serviciu sau companie) în mintea consumatorilor. Scopul este de a diferenția oferta de
Model de afaceri care implică vânzarea de produse sau servicii direct către consumatorii finali, pentru uz personal. Cumpărătorul este un individ, o familie sau un
Sediul central: București, Sector 1, Biharia Office Building, Str. Biharia, Nr. 26, Et. 4
Tel: 0751-257-221
eMail: office@keez.ro
PARTE DIN GRUPUL
Ești antreprenor și vrei să afli primul tot ce contează pentru pentru afacerea ta?
Abonează-te și vei fi la curent cu: