Contabilitate - Înființare PFA (online)
Ești interesat de contabilitate / înființare PFA? Echipa Keez este ceea ce ai nevoie! Îți oferim servicii complete de contabilitate PFA (Persoană Fizică Autorizată) online și ne ocupăm de tot ceea ce este necesar pentru ca tu să reușești să deschizi afacerea visurilor tale!
Acum este mai simplu ca niciodată să apelezi la contabilitate PFA, în mediul online! Scopul experților noștri este să te scutească de timp, efort și energie. Astfel că, ne ocupăm în locul tău de cele mai dificile etape care trebuie să fie parcurse pentru deschiderea PFA-ului.
Cine poate să fie persoană fizică autorizată?
Acte necesare deschidere / înființare PFA online
• Copie după actul de identitate;
• Copie a dovezii de spațiu pentru sediul social;
• Certificat de rol fiscal;
• Documente care atestă calificarea în domeniul activității pe care urmează să o prestați;
• Procură notarială și specimen de semnătură;
• Contractul de comodat sau contractul de închiriere și acordul asociației de proprietari.
Vrei să știi prețul pentru înființare PFA și ce beneficii poți avea de la Keez?
Lasă-ne datele de contact și te sunăm noi ca să îți oferim toate detaliile:
Este nevoie doar de aceste documente, iar de restul de ocupăm noi, de la completarea cererilor, obținerea certificatelor, până la obținerea rezervării de nume și multe alte etape de care te scutim.
Odată ce apelezi la serviciile de contabilitate pentru PFA, vei avea acces online la toate documentele firmei tale, astfel încât să ai control total asupra acesteia.
Cu echipa Keez economisești timp, energie și bani! Costurile pentru contabilitate / înființare de PFA online sunt avantajoase, iar raportul calitate-preț este excelent, având în vedere pregătirea și profesionalismul contabililor cu care vei colabora! Apelează și tu la serviciile complete de contabilitate oferite de Keez!
Fiecare aventura antreprenoriala incepe cu procesul de înființare PFA. Mai mult sau mai putin complex, in functie de specificul companiei ale carei baze ai de gand sa le pui, acest proces este unul prin care vrei sa treci cat mai rapid. Aceasta formalitate se poate dovedi dificila, asadar traversarea cu repeziciune a etapelor nu este indicata. Este nevoie ca procesul de deschidere a firmei tale sa fie efectuat cu minutiozitate si cu mare atentie la toate detaliile.
Ai nevoie de o afacere cu o baza sanatoasa, care sa se dezvolte rapid si sa iti asigure un viitor sigur. Tocmai de aceea, este de preferat sa apelezi la ajutorul unor experti. Poti castiga o multime de avantaje daca decizi sa apelezi la servicii de infiintare PFA online. Iata care sunt cele mai importante dintre acestea!
Economisesti timp
Poate cel mai mare impediment de care te lovesti atunci cand vrei sa deschizi o PFA este cel legat de timpul investit in intreg procesul. Trebuie sa parcurgi mai multe etape, toate fiind consumatoare de timp. Ai nevoie sa te informezi, sa programezi sedinte de consiliere la biroul Registrului Comertului, sa te deplasezi pentru verificarea dosarului, apoi pentru ridicarea certificatului de functionare, ulterior sa mergi la ANAF si de abia apoi pot da drumul activitatii.
Toate aceste etape pot fi delegate atunci cand apelezi la servicii de infiintare PFA. Poti contracta cu usurinta serviciile unei firme precum Keez, care te va ajuta cu toate informatiile de care ai nevoie pentru a-ti deschide business-ul. Mai mult decat atat, expertii companiei se vor ocupa si de intocmirea dosarului necesar infiintarii afacerii tale. Astfel, te poti lasa pe mana unor experti cu ani intregi de experienta in domeniu si care stiu exact de ce documente ai nevoie, in functie de tipul firmei pe care o deschizi.
Economisesti bani
Pe langa timp, o alta resursa pretioasa pe care o investesti in infiintarea unei firme este cea financiara. Procesul de deschidere a firmei, in sine, nu este costisitor si implica unele taxe destul de mici, indiferent de tipul societatii comerciale pe care o vrei lansata.
La fel se intampla si in cazul PFA-urilor. Cu toate acestea, costul deseori trecut cu vederea este cel implicat de timpul pierdut si drumurile parcurse catre ghisee, precum si de obtinerea repetata a documentelor, in cazul in care exista erori la dosar. Cu ajutorul unui serviciu specializat de infiintare PFA online, mergi la sigur si nu ratezi nimic.
Ai acces permanent la documente
Cum un astfel de serviciu iti garanteaza actiuni luate online si eliminarea deplasarilor, ai avantajul de a avea disponibile pe internet toate documentele necesare in procesul infiintarii firmei tale. Obtii astfel acces la orice detaliu, in orice moment.
Totodata, poti modifica pe platforma Keez informatiile oferite, daca sunt impuse eventuale schimbari. Totul se desfasoara rapid si in siguranta, fara deplasari inutile. Spre deosebire de colaborarea cu firme care ofera consultanta in zona de infiintare a unei afaceri, Keez este un serviciu de infiintare PFA online cu care poti comunica si face schimb de documente fara a avea nevoie de altceva in afara de o conexiune buna la internet.