Întrebări frecvente și răspunsuri, totul pentru ca tu să ai control asupra afacerii tale, oriunde, oricând, pe mobil sau din portalul Web
Documente:
1. Ce se intampla cu documentele fizice? Ce fac cu bonurile, cu chitantele?
Conform legii, documentele stau la sediul firmei dvs.
La Keez se transmit doar documente electronice.
Faceti doar o poza cu telefonul mobil si factura sau bonul fiscal se incarca in platforma.
Daca preferati, puteti trimite documentele si prin email.
Toate facturile emise de catre dvs. din platforma Keez sunt preluate si procesate automat in contabilitatea firmei.
2. Ce fac daca vreau sa gasesc un anume document mai vechi ? Pe cine intreb?
Toate documentele incarcate in platforma sunt indexate si disponibile la cautare dupa orice cuvant din document in tab-ul "Contabilitate/Documente". Daca vreti sa gasiti un document la 3 dimineata, o puteti face imediat.
De la noi nu se pierde niciodata niciun document.
La noi nu se vor incurca documentele dvs. cu documentele altei firme client.
3. Ce fac daca am nevoie de un tipizat? Cine mi-l da?
In portalul web aveti la dispozite cele mai frecvente 40 de tipizate.
Completati datele firmei si celelate detalii specifice situatiei dvs. si aveti in doar cateva minute documentul necesar.
4. Trebuie sa am documentele puse in ordine?
Documentele sunt aranjate automat in platforma Keez, nu trebuie sa faceti asta dvs. sau altcineva pentru dvs.
Documentele fizice trebuie pastrate conform legii la sediu, in conditii obisnuite de stocare a documentelor.
5. Sunt obligat sa am dosar fizic cu toate documentele din platforma?
Toate documentele firmei dvs. sunt stocate in siguranta in platforma Keez si sunt la un click distanta pentru descarcare.
6. Cine face facturile/documentele? O sa am nevoie de stoc/NIR, cum fac?
Pentru ca dvs. sa aveti controlul deplin al activitatii (de exemplu, daca aveti de facturat un client imediat dupa prestarea unui serviciu, intr-o zi de sarbatoare), platforma Keez va pune la dispozitie un modul de facturare, gratuit, inclus in abonament.
Daca aveti nevoie sa stiti cum se fac stocuri, NIR, va vom invata noi cum se porcedeaza.
7. Cum fac cu platile de taxe? Cum stiu ce trebuie facut si cine se ocupa de asta?
Pentru a fi in permanenta in controlul afacerii, va punem la dispozitie in aplicatia mobila si in portalul web o sectiune dedicata, din care puteti obtine toate informatiile necesare legate de taxele aferente unei luni pe care trebuie sa le platiti.
Contabil:
1. O sa am un contabil dedicat (e o persoana diferita care se schimba in fiecare luna)?
La finalizarea procesului de inrolare vi se va aloca un expert contabil dedicat, cu care veti fi in legatura mereu.
Alocarea unuia dintre cei 50 de experti contabili autorizati CECCAR se face tinand cont de industria dvs. si tipul/caracteristicile afacerii, astfel incat istoricul profesional al contabilului sa fie inca un avantaj.
Expertii nostri contabili dedicati au grija de 1500 de clienti, deci au o foarte mare experienta si e important de mentionat ca nu am luat nicio amenda.
Mai mult, expertul contabil alocat are intotdeauna un back-up; daca persoana respectiva decide sa isi ia un an de concediu din diverse motive, aveti instant la dispozitie un alt contabil care poate lucra imediat pe firma dvs.
Cand deveniti client Keez, aveti acces nu numai la un expert contabil, ci la un intreg sistem integrat:
platforma client,
platforma contabil,
expert contabil,
proceduri de service client care va asigura un raspuns din partea expertului contabil in maxim 24 de ore (intrebari uzuale),
expertiza din partea unor ultra-specialisti in cazul unor situatii exceptionale care necesita cunostinte detaliate pentru un anume subiect.
2. Contabilii sunt angajati Keez?
Noi preferam ca forma de angajare sa fie pe contract comercial, pentru ca astfel putem sa stabilim standarde de calitate care sa raspunda etalonului nostru de calitate.
In piata sunt nenumarate exemple de companii care livreaza calitate in acest fel, de ex. Uber.
Comunicare Contabil:
1. O sa pot vorbi la telefon cu contabilul/contabila alocata frmei mele?
Da, puteti sa vorbiti oricand cu contabilul/contabila dvs.
Sistemul de lucru Keez este insa mult mai bun, deoarece va permite sa comunicati contabilului dvs. la orice ora, prin intermediul mesageriei Connect (o platforma gen whatsapp pe care o aveti integrata in aplicatia de pe mobil sau in portalul web.
Relatie autoritati:
1. Daca trebuie sa merg la ANAF in orasul meu, cum fac?
Nu trebuie sa va ingrijoreze acest aspect, ne ocupam noi.
2. O sa am asistenta la control?
Noi va asiguram suport si asistenta la control.
De cele mai multe ori, este necesara asistenta de la distanta - seriviciu gratuit, inclus in contract.
Daca in mod exceptional este nevoie de asisistenta fizica, va asiguram asistenta, tarifata la 50 de eur pe ora.
Transfer contabil actual - KEEZ:
1. Cum se face de fapt transferul de la contabilul vechi?
Este un proces foarte clar, pe care l-am efectuat in peste 1500 de situatii alaturi de clientii din portofoliul nostru. Dvs. notificati contabilul actual si apoi ne ocupam noi de intregul proces.
2. Cine corecteaza erorile - in cazul in care Keez gaseste greseli la contabilul actual?
Daca identificam erori care pot fi tehnic rezolvate de noi, ne vom ocupa, desigur. In cazul in care nu putem remedia noi situatia, va fi necesara interventia dvs. la contabil pentru a cere solutionare de catre ea/el.
Integrare cu alte sisteme:
1. Am foarte multe documente in sistemul X pe care il folosesc frecvent. Cum procedez daca ma mut cu contabilitatea la Keez?
Suntem integrati cu toate platformele, iar acesta este inca un avantaj pe care il aveti cand lucrati cu noi: putem extratrage date din mai multe surse.