Nu rata Webinar-ul Live „e-Factura, ghid complet pentru antreprenori”. Înregistrează-te Gratuit ACUM. 

Top 5 greșeli făcute de micii antreprenori | Keez

Cele mai frecvente 5 greșeli făcute de antreprenorii la început de drum

Share this article

Timp de citire: 2 minute

Cuprins

Fie că ești unul dintre antreprenorii început de drum sau deja ai pus bazele propriei tale afaceri, începutul drumului antreprenorial poate fi plin de provocări și necunoscute.

Este o perioadă în care fiecare decizie contează și poate avea un impact semnificativ asupra succesului tău viitor. Cu toate acestea, nu este neobișnuit ca antreprenorii să comită anumite greșeli în etapa inițială a afacerii lor, care pot să le saboteze șansele de reușită.

În acest articol, ne-am propus să evidențiem cele mai frecvente 5 greșeli pe care le fac antreprenorii la început de drum. Ne dorim să te ajutăm să eviți aceste capcane comune și să-ți maximizezi potențialul de succes. Indiferent dacă ai o afacere online sau offline, aceste informații îți vor fi utile.

1. Amestecarea fondurilor personale cu cele de afaceri

Păstrează-le separate!!! Este esențial pentru înregistrări financiare clare și pentru evitarea unor viitoare coșmarurilor fiscale.

2. Eșecul în crearea unui buget

Un buget bine întocmit este foaia ta de parcurs către succes. Cunoaște-ți cheltuielile, alocă fonduri activităților de marketing și evită cheltuielile excesive.

3. Neglijarea gestionării fluxului de numerar

Cash-ul este rege, fără îndoială! Monitorizează fluxul de numerar în mod regulat pentru a ve asigura că ai suficient cash pentru a acoperi cheltuielile și pentru a nu rata nicio ocazie de a-ți dezvolta afacerea.

4. Omiterea analizelor financiare

Utilizați indicatori de performanță cheie pentru a măsura evoluția startup-ului tău. Cunoașterea și înțelegerea cifrelor este adevărata putere.

5. Alegerea nepotrivită a contabilului

Apelează la specialiști, la experți contabili care au experiență în domeniul tău de activitate. Mai mult, alege o firmă de contabilitate cu care poți fi mereu în legătură. Posibilitatea de a comunica cu expertul tău contabil atunci când ai nevoie este de neprețuit. Alege la o firmă de contabilitate online, care să-ți pună la dispoziție rapoarte de management financiar pe telefon și pe web, respectiv cu facilități de comunicare directă, în scris, cu expertul contabil alocat (ce e scris, rămâne scris).

Intră pe linkurile de mai jos și află ce poate face Keez pentru afacerea ta:

ONRC anunță că va suspenda activitatea pentru mentenanță tehnică în perioada 19-25 iulie. Detalii pe blogul Keez.

Abonează-te gratuit la Newsletter-ul Keez!

Ești antreprenor și vrei să afli primul tot ce contează pentru pentru afacerea ta?
Abonează-te și vei fi la curent cu: