Ce presupune integrarea cu ANAF la Keez

Share this article

Timp de citire: 3 minute

Pentru un antreprenor relația cu ANAF este una foarte importantă. La ANAF se depun documente și tot de la ANAF vei avea nevoie de anumite documente.

Pentru a le putea obține sunt mai multe posibilități: le poți solicita fizic sau online prin sistemul SPV (Spațiul Privat Virtual) – doar dacă ai o semnătură digitală. De altfel, trebuie să ai certitudinea că cineva verifică constant dacă ANAF a trimis răspunsul la o cerere sau o nouă informație esențială și urgentă.

Keez a simplificat lucrurile odată cu integrarea ANAF în platformă. La Keez totul se rezolvă simplu și rapid, doar cu un simplu click. Keez descarcă automat toate mesajele trimise de ANAF și le transmite imediat către Administrator sau Expertul contabil.

Poți face diverse solicitări, descărca sau consulta documentele direct din platforma Keez. Chiar și noul sistem e-Factura va funcționa fără nicio grijă datorită integrării între ANAF și platforma Keez. Nu vei mai avea nevoie nici de intermediari, nici de semnătură electronică.

Cum funcționează

Din platforma Keez, Administratorii firmelor păstrează legătura cu ANAF printr-un sistem care seamănă cu o căsuță poștală de unde pot trimite mesaje și documente. Poți  primi informări referitoare la firma ta sau cere informații de la ANAF. 

Ce informații poți cere de la ANAF: 

  • Fișa Rol Completă – cuprinde toate declarațiile și plățile efectuate către ANAF. Este foarte utilă atunci când vrei să verifici dacă mai ai ceva de plătit sau nu către ANAF;
  • Vectorul Fiscal – cuprinde lista impozitelor și taxelor cu care ești înregistrat sau ai fost înregistrat la ANAF. Este utilă, de exemplu, atunci când vrei să verifici orice modificare în regimul de impozite și taxe plătite de firmă;
  • Bilanțurile anuale și semestriale depuse în ultimii 5 ani. Poți verifica ce a făcut un contabil anterior sau dacă ai pierdut bilanțurile depuse anterior;
  • Certificatul fiscal – cuprinde datoriile fiscale pe care le are o firmă sau certifică faptul că o firmă nu are datorii. Acest document vă va fi cerut în diverse situații, cum ar fi licitații sau obținerea de diverse facilități fiscale;
  • Cazierul fiscal – cuprinde informații despre eventualele amenzi ale firmei sau lipsa acestora;
  • Toate declarațiile depuse la ANAF în ultimii 5 ani.

Dacă ai solicitat un document de la ANAF, poți verifica în platforma Keez și care este stadiul solicitării tale. 

Ce informații se primesc de la ANAF:

ANAF îți poate trimite diverse notificări cu privire la: expirarea sediului social, somații sau alte informări. Ești mereu la curent cu tot ce ține de firma ta. Keez descarcă și actualizează toate datele în fiecare noapte și te notifică în cazul în care este ceva important pentru firma ta.

Beneficiile integrării Keez cu ANAF

  • Expertul contabil îți depune la ANAF toate declarațiile fiscale necesare. Poți verifica chiar tu în orice moment când și dacă au fost depuse în ultimii 5 ani.
  • Nu ratezi nicio informație importantă de la ANAF. Ești mereu la curent cu toate informațiile direct din platforma Keez.
  • Nu vei avea nevoie de cont pentru acces în SPV. Este de ajuns să ai abonament la Keez. 
  • Integrarea cu e-Factura. Toate facturile tale se încarcă automat în contabilitate, dar și în e-Factura.
  • Dacă ai cont la Trezorerie nu mai trebuie sa ții minte să descarci extrasele zilnic sau lunar. În fiecare seara Keez verifică la ANAF și descărca automat fiecare extras nou de Trezorerie. 

Integrarea Keez cu ANAF este soluția excelentă pentru orice antreprenor care dorește să economisească timp, bani și energie. 

Keez îți pune la dispoziție cele mai importante beneficii care te vor ajuta să eviți penalitățile de la ANAF, să fii mereu la curent cu noutățile fiscale și să iei cele mai bune și informate decizii pentru afacerea ta. 

Recomandările noastre