Nu rata Webinar-ul Live „e-Factura, ghid complet pentru antreprenori”. Înregistrează-te Gratuit ACUM. 

RO e-Factura este sistemul electronic pus la dispoziție de ANAF prin care se transmit, se stochează și se pot descărca facturile dintre toate persoanele juridice din România/ cu locul prestării în România.

Cum funcționează sistemul e-Factura?

Ca să poți trimite/primi facturi în sistemul electronic e-Factura trebuie să îți faci un cont în SPV și să îți achiziționezi o semnătură digitală.

Atât facturile depuse, cât și facturile primite și descărcate de pe serverul ANAF trebuie să fie în format XML. Pentru a putea face acest lucru, vei avea nevoie de un program de facturare integrat cu e-Factura sau care să genereze factura în format XML și care să primească înapoi factura validată de ANAF.

Fiecare operator economic are la dispoziție 60 de zile, timp în care facturile rămân în căsuța poștală a serverului ANAF, apoi se vor mai putea recupera doar în urma unei solicitări către ANAF.

e-Factura cu Keez

Poți emite și primi facturi electronice în mod automat și ușor. Iată câteva dintre avantajele utilizării Keez pentru e-Factura:

Abonează-te gratuit la Newsletter-ul Keez!

Ești antreprenor și vrei să afli primul tot ce contează pentru pentru afacerea ta?
Abonează-te și vei fi la curent cu: