Referent Administrativ
La Keez, simplificăm viața antreprenorilor prin servicii de contabilitate completă de top. Căutăm un coleg dedicat care să ne ajute să ducem eficiența la următorul nivel, fiind puntea de legătură între echipa noastră și autorități.
On Site • Full Time • București
Referent Administrativ - Candidatul ideal:
- O persoană organizată, cu atenție la detalii și dornică să lucreze într-o echipă dinamică.
- Un profesionist cu abilități excelente de comunicare căruia îi place să fie mereu în mișcare.
Ce vrem de la tine:
- Depunere și ridicare documente: în fiecare zi, vei merge la autorități (ex. ANAF) pentru a depune și ridica documente extrem de importante, vitale pentru clienții noștri, asigurându-te că totul este realizat la timp. Nu e nevoie de permis auto. Deplasările sunt doar pe raza București/Ilfov, în intervalul de timp corespunzător programului de lucru al autorităților respective.
- Colaborare cu echipa de Servicii Clienți: vei lucra îndeaproape cu colegii din sediul central Keez, preluând zilnic documentele necesare pentru a fi depuse la autorități.
- Livrare rapidă: te vei asigura că documentele ridicate ajung cât mai repede înapoi la sediul central Keez din București, Str. Biharia nr. 26, Sector 1.
Beneficii:
- Oportunitatea de a lucra într-o echipă prietenoasă și profesionistă.
- Suport constant pentru a-ți îndeplini sarcinile cu succes.
- Un rol esențial într-o companie în creștere, unde munca ta face diferența.
- Salariu motivant și teambuilding-uri cu echipa.