3 pași simpli către o raportare SAF-T fără griji! DETALII AICI →

ÎNREGISTREAZĂ-TE la Webinarul “Cum să activezi serviciul “Extras Online” ca să ai o imagine completă, la zi, asupra încasărilor și plăților firmei”.

Customer Care Assistant

Angajăm colegă pentru rolul de Suport Relații Clienți, full-time, on-site, în cadrul unei echipe tinere și dinamice, dornică să învețe și să se dezvolte profesional.

On Site  •  Full Time •  București

Customer Care Assistant - Candidatul ideal:

Suntem o echipă dinamică în domeniul contabilității online și căutăm o nouă colegă care să se alăture echipei noastre ca suport în relația cu clienții.

Dacă:

  • Ești o persoană căreia îi place să comunice cu clienții,

  • Ai o atitudine pozitivă,

  • Atenția la detalii este unul din punctele tale forte,

  • Știi să îți prioritizezi sarcinile cu ușurință,

  • Responsabilitatea se regăsește printre calitățile tale,

Atunci această oportunitate este pentru tine și te așteptăm să aplici la acest job.

Nu este necesară experiență, pentru că vei beneficia de trainingul necesar din partea echipei noastre.

Ce vrem de la tine:

  • Să verifici chat-urile alocate departamentului tău,

  • Să identifici nevoile clienților și sugestiile de îmbunătățire a procedurilor,

  • Să redirecționezi solicitările din partea clienților către departamentele abilitate,

  • Să întocmești și să depui documentele aferente serviciilor suplimentare solicitate de către clienți.

Beneficii Customer Care Assistant:

  • Mediu de lucru plăcut,

  • Cafea/Ceai la birou,

  • Echipă dinamică și tânără,

  • Teambuilding-uri cu echipa.

Abonează-te gratuit la Newsletter-ul Keez!

Ești antreprenor și vrei să afli primul tot ce contează pentru pentru afacerea ta?
Abonează-te și vei fi la curent cu: