Keez.ro este o companie specializata in servicii de contabilitate digitala pentru IMM-uri, PFA, si start-up-uri. Prin intermediul tehnologiei avansate, aplicatia keez.ro transforma activitatile de back-office in instrumente eficiente de management. 

Misiunea noastra este de a ajuta antreprenorii sa isi canalizeze energia si creativitatea pe dezvoltarea propriu-zisa a business-ului, si sa isi foloseasca resursele de timp intr-un mod mai productiv.

De ce este important sa interactionezi la timp cu contabilul tau?

Cand vine vorba despre contabilitate, comunicarea intre antreprenor si contabil este vitala. Firmele de contabilitate clasice sunt adesea supraincarcate si, din acest motiv, nu comunica in timp util cu antreprenorii, acestia din urma avand cel mai mult de pierdut. Iata care sunt efectele unei comunicari ineficiente intre antreprenori si contabili:
  • Informatiile ajung la client cu intarziere

Clientul firmei de contabilitate poate afla informatii legate de activitatea companiei (bilanturi, rapoarte, etc.) abia dupa data de 25 a fiecarei luni. 
  • Erori cauzate de lucrul contratimp

Firma de contabilitate are la dispozitie in jur de o saptamana pentru a procesa toate documentele, fapt ce poate genera erori.
  • Overhead logistic
In cele mai multe cazuri, documentele sunt transportate dintr-o locatie intr-alta, de la client, la firma de contabilitate, rezultand astfel probleme de stocare si riscuri de pierdere documente.
  • Interactiunea dintre contabil si client este limitata

Incarcarea firmei de contabilitate pe perioade scurte de timp face ca interactiunea contabil-client sa fie ineficienta, iar clientul sa nu poata beneficia de sfaturi la timp din partea acestuia.

Cu keez.ro, toata contabilitatea ta va fi digitalizata si vei reusi astfel sa ai acces instantaneu la toate documentele tale contabile. Astfel, vei putea sa comunici eficient cu contabilul si sa primesti sfaturi in timp util pentru dezvoltarea afacerii tale.