Keez este o firmă de servicii complete de contabilitate cu peste 1500 de clienți din București, Constanța, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Craiova și alte orașe din întreaga țară. Numărul mare de clienți și dispersia lor geografică pe teritoriul României sunt posibile deoarece Keez, în plus față de oferta obișnuită de contabilitate la standarde ridicate de calitate, oferă, prin intermediul tehnologiei, o relație 360 de grade între Expertul Contabil și firma client, rapoarte de management financiar actualizate în timp real, precum și disponibilitatea tuturor documentelor și declarațiilor firmei pe telefonul mobil al antreprenorului (sau pe desktop, direct în platforma online).
Toate acestea se datorează tehnologiei. Spre deosebire de firma obișnuită de contabilitate, Keez a automatizat foarte multe faze ale procesului contabil, lăsând în grija Experților Contabili doar acele etape în care experiența și pregătirea lor profesională sunt cruciale și fără de care procesul contabil nu poate fi închis:
- verificările finale de balanță și declarații, decizia de depunere a acestora (prin click pe un buton, însă în urma unei analize profesionale la latitudinea Expertului Contabil),
- relaționarea cu antreprenorul – reprezentantul firmei client,
- consultanță profesională pentru antreprenor și îndrumarea sa către cele mai bune alternative pe care le poate urma astfel încât afacerea sa să aibă o baza legală solidă și un fundament financiar sustenabil.
Pentru toate celelalte etape ale procesului contabil, Keez a construit roboți, elemente de inteligență artificială care scanează, compară, transformă, înregistrează și trimit mesaje de alertă. Orice activitate repetitivă, care nu necesită ani de studiu și certificări din partea unui contabil, a fost automatizată.
La Keez, clienții și Experții Contabili nu administrează dosare, nu lucrează cu documente fizice. Documentele firmei client sunt urcate de către antreprenor sau de imputernicitul acestuia în platforma Keez printr-o simplă poză făcută cu telefonul mobil (sau redirecționate pe email), apoi sistemul informatic bazat pe inteligență artificială contează documentul și actualizează în timp real un pachet de rapoarte de Management Financiar disponibil clientului pe mobil sau pe desktop, direct din platformă. Astfel, Expertul Contabil din sistemul Keez nu se ocupă de operare documente primare sau de extrase.
Sistemul online Keez permite clientului un acces în timp real la informații precum venituri, cheltuieli, profit, facturi neîncasate, facturi de plată, toate expuse în limbaj antreprenorial (nu contabil), ceea ce înseamnă că totul este mult mai ușor de înțeles, deci mult mai puține întrebări de rutină vor fi adresate Expertului Contabil care se ocupă de firma client.
Clienții Keez primesc suport de la Expertul Contabil alocat firmei lor prin intermediul sistemului de mesagerie nativ Connect, integrat în platforma Keez. Acest lucru permite Expertului Contabil o administrare superioară a întrebărilor și solicitărilor venite de la antreprenor și a întregii conversații cu toți clienții de care se ocupă.
Experții Contabili colaboratori din sistemul Keez pot lucra de oriunde din România. În sistemul Keez, ei primesc clienții de care se vor ocupa de la Keez, deci pot lucra chiar și de pe o insulă din Grecia. Mai mult, Experții Contabili nu trebuie să aibă grijă de încasarea facturilor, de asta se ocupă un sistem automat de debitare directă a cardului bancar business al clientului.
Vrei să beneficiezi de facilități pe măsura experienței și pregătirii tale profesionale? Alege să lucrezi ca Expert Contabil în sistemul Keez. Trimite un CV la office@keez.ro și hai să discutăm.