Află de aici cum să îți crești afacerea.

Atunci când ai la îndemână cifrele care trebuie, atunci când trebuie.

Vezi toate articolele

Transferul de la contabilul tradițional la contabilul online în trei pași

21.04.2020

news-2

Vine o vreme când te saturi de drumurile la contabil sau devine chiar riscant să îi trimiți documentele lunare și să le primești pe cele de luna trecută. Vine o vreme când toată lumea vorbește de digitalizare, de lucru de pe telefon, tabletă sau laptop, de acasă. În timp ce foarte mulți încă discută despre digitalizare, 1000 de IMM-iști din România au ales să își schimbe contabilul tradițional și să apeleze la contabilitatea online de la Keez.

1000 de antreprenori au decis că rolul contabililului lor nu este (doar) să lucreze pentru ANAF și să depună declarații la Fisc. Astăzi, în România, există 1000 de antreprenori care au informații contabile pe care le folosesc în interesul firmei lor. Sunt 1000 de antreprenori care s-au săturat să afle luna asta cum arată firma lor… luna trecută. Sunt administratori de firmă cărora le pasă de balanța firmei lor și care au acum toată contabilitatea firmei chiar și pe telefonul mobil. 

Cum poti avea și tu toate acestea si încă mult mai mult decât atăt (vezi detalii aici: www.keez.ro)? 

Schimbă-ți contabilul tradițional cu unul online, în trei pași:

  1. Trimite-ne o procură notarială care împuterniceste Keez ca să îți depună declarațiile în numele tău. 
  2. Încarcă în Platforma Keez un set de documente (începe de aici: https://app.keez.ro/register). 
  3. Trimite-ne un mesaj email cu numărul de telefon și adresa de email a contabilului tău tradițional. De aici înainte ne ocupăm noi de tot procesul preluării. 

Asta e tot!

 

PS: Lista documente necesare pentru preluarea contabilității pe platforma keez.ro este:

Cheia de Contabilitate

  1. Actul Constitutiv Actualizat.
  2. Lista cu toate obiectele de inventar și mijloace fixe.
  3. Lista trebuie să conțină valoarea de achiziție, data punerii în funcțiune (respectiv data când a fost dat în consum pentru obiecte de inventar), metoda de amortizare, durata de funcționare, precum și valoarea rămasă de amortizat la ultima luna închisă (Registrul Imobilizărilor). 
  4. Salvarea în format pdf inteligent a bilanțului anual și semestrial și a balanței aferente (doar dacă compania a avut activitate în anul anterior). 
  5. Ultima balanță analitică (care să conțină sold inițial an, rulaje totale perioadă, sold final). 
  6. Ultimul Jurnal de Cumpărări și ultimul Jurnal de Vânzări (în format excel).
  7. Situația furnizorilor și a clienților pe conturi analitice și situația facturilor neplătite/neîncasate.
  8. Situația furnizorilor în alte valute. 
  9. Registru Jurnal de la înființare până în prezent. 
  10. Situația avansurilor (contul 542). Fișa contului 455 la zi. Fișa de cont: 461, 462, 471, 472, 473 – dacă există în balanță. 
  11. Fișa contului 5124 în valută – dacă există în balanță. 
  12. Componenta contului 167 (dacă există contractele de creditare, credite sau contracte de leasing - scadentar).

Cheia de Resurse Umane

  1. Salvare REVISAL din instrumente – export angajator (nu din generare registru). Parolă REVISAL. 
  2. Lista salariați (Nume, Prenume, CNP, Adresa, Numărul și tipul contractului de muncă, dată de angajare, normă de muncă, codul COR, salariul de bază lunar brut, alte sporuri sau adaosuri, casă de asigurări de sănătate, numărul ultimului act additional, lista cu persoanele aflate în întreținere - trebuie să conțînă: Nume, Prenume, grad de rudenie și CNP). 
  3. Ștatele de plată pe ultimele 12 luni. 
  4. Ultima declarație 112 în format pdf inteligent. 
  5. Situația cu zilele de concediu de odihnă rămase din anul precedent, zilele de concediu efectuate în anul current, zile de concediu de odihnă rămase.
Vezi toate articolele
alo Sună acum
Încearcă DEMO