NOUTĂȚI

Informații utile pentru ca tu să ai control asupra afacerii tale, oriunde, oricând.

Căutăm Personal Administrativ Front-Office, angajare normă întreagă

Timp de citire: < 1 minut

Keez, companie de tehnologie în domeniul contabilității, angajează personal administrativ Front-Office.

Biroul este situat în București, Sector 1, program 9:00 – 18:00, inclusiv pauza de prânz.

Cerințe:

  • Abilități de comunicare.
  • Prezență plăcută.
  • Operare Excel nivel începător.
  • Preluare apeluri telefonice și e-mail-uri.
  • Preluare corespondență.

Trimite CV-ul tău la office@keez.ro.

Despre Keez

Keez este o firmă de servicii complete de contabilitate cu peste 2000 de clienți de tip IMM din București, Constanța, Iași, Brașov, Timișoara, Cluj-Napoca, Craiova și alte orașe din întreaga țară.

Rețea națională de experți contabili

Activitatea clienților este susținută de o rețea de peste 50 de experți contabili autorizați CECCAR localizați în întreaga țară. Deoarece sistemul de contabilitate Keez este online, clienții și experții contabili se pot afla oriunde în România sau în străinătate și își pot derula activitatea doar cu un laptop/telefon și o conexiune stabilă la internet.

Clienții Keez au acces în timp real la informații financiare

Sistemul online Keez permite clientului un acces în timp real, pe mobil și în portal web, la informații precum venituri, cheltuieli, profit, facturi neîncasate, facturi de plată, toate expuse în limbaj antreprenorial (nu contabil).

VIDEO. Keez, un model de afacere – Discuție cu Daniel Mateescu, CEO Keez.

VIDEO. Prima afacere, primul contabil: o conversație cu Codruț Baciu, General Manager, Nerds & Words, client Keez.

VIDEO. Antreprenor de meserie: o conversație cu Ciprian Susanu, Owner & General Manager, Dare Digital, client Keez.